aug
12

 

És lőn szerda, a harmadik nap. Most plavka osztja meg velünk fogyókúrája történetét, szintén anyaként, egy kicsi fiúval.

Kíváncsi vagy, ki lesz itt holnap? Tarts velünk Te is ebben kis öt napos kitekintésben! Erre a legjobb mód, ha feliratkozol az RSS csatornánkra, de ha minden nap idelátogatsz, akkor se fogsz csalódni! ;)

 


A harmadik interjúalanyunk plavka, aki elsősorban az edzésekkel fogy. Súlyzós edzések, szobabiciklizés, és mindenekelőtt a gyerek utáni rohangálás, ami segíti ebben. Férjednek is drukkolunk most, hogy minél hamarabb megértse, mennyire jó az, amit csinálsz, és mennyire jó lenne esetleg együtt csinálni! Hajrá-hajrá!

 

 1. Kérlek mesélj magadról néhány szóban! Milyen élethelyzetből vágtál bele a fogyókúrába?

34 éves vagyok, 1 gyermekem van (Zoltán, szül. 2006.december 6.).

A terhesség során kezdtem hízni, a szülés utáni súlyomat többé-kevésbé tartottam 2008 szeptemberig, amikor belevágtam a 90 napos diétába. 1 hónapig bírtam, mert nagyon fájt tőle a gyomrom.

Na ezután rohamosan híztam, és kb. fél év alatt még 15 kg rám rakódott. Most 30 kg-tól volna feltétlenül szükséges megszabadulnom.

A szüleim bátorítóak, és mindenben segítenek, a férjem nem annyira, bár most már kicsit normálisabb hozzáállást tanúsít, nem kényszerít arra, hogy az ő egészségtelen ételeit egyem, de még mindig kapom a sok cikizést. Azért is szeretnék eredményeket felmutatni, hogy abbahagyja a megjegyzéseket.

Most vagyok 88 kg, 160 cm.

 

2. Milyen táplálkozási módszer(eke)t választottál?

Most épp ott tartok, hogy a vacsora adagját próbálom csökkenteni, és persze szénhidrát gyanánt különböző zöldségeket és gyümölcsöket eszem.

Reggel azért eszem kenyeret is ha nem akkor zabpehely a menü, és rendelek egy fél adag ebédet. Úgyhogy gyakorlatilag az ebéden kívül minden étkezést én szabok meg. A GYES miatt az étkezés és minden fogyókúrával kapcsolatos dolog a lehető legkevesebb pénzbe kerüljön, és a család többi tagjának étrendjétől se üssön el nagyon.
 

 

 

3. Milyen mozgásformát választottál a fogyókúrádhoz? 

A súlyzós edzést mindennap csinálom (egyik nap a testem alsó részét másnap a testem felső részét mozgatom át, ez 20-30 percet vesz igénybe.

A gyermekem után futkározom miközben ő motorozik, és felülök a szobabiciklire is, illetve elmegyek gyalogolni. Itt is fontos, hogy a sportolásért lehetőleg ne kelljen pénzt kiadni, illetve túl sok időt ne vegyen igénybe. Szerencsére otthon van sok súlyzó, fekpad, rúd, így aztán tényleg nem szükséges konditerembe mennem.
 

 

4. Mi a fő célod, és a motivációd? Ezt milyen módszerrel támogatod?

A fő célom nemcsak a fogyás, hanem egy egészséges testzsír% elérése, és egy kis izom felszedése is. Nem kell feltétlenül kocka has!

Egyébként 30kg-tól szeretnék megszabadulni, 58-60kg szeretnék lenni, most vagyok 88kg, 90-ről indultam.

Amit a fogyással el szeretnék érni? Először is remélem, hogy jó elég motivációt jelent az egészséges életmód fenntartására a célom elérése után is. Remélem, hogy jó példával járok elől a gyermekem számára, és engem követ, aki a TV előtt evés helyett tornázom, és nem apucit, aki chipset eszik, és óraszám nézi a sorozatokat.

Remélem, hogy őt is megtérítem. Szeretnék olyan ruhákat viselni, ami tetszik nekem, nem lóg ki belőle a hájam, nem kényszerülök rá a bő blúzok, pólók felhúzására. Szeretném, ha a strandon jól néznék ki. Ehhez mindig írom beírom a súlyom egy grafikonba, és tolómérővel testzsír%-ot is mérek, ebben a férjem segít. Továbbá írom azt is, hogy mit tornázom, mennyi súllyal.

Az evést sajnos nem írom. Előre kellene terveznem, és ez az, ami nagyon nem megy.

 

5.  Voltál már mélyponton? Mi okozta, és hogyan sikerült túllépned rajta?

A finom ételek csábításának nehezen tudok ellenállni, inkább kicsit spártaibba napokat tartok egy-egy kihágás után. A testmozgás mostanában olyan jól esik, hogy nem szívesen hagyom ki. Főleg a súlyzós részt.

Az evéssel van a fő baj. Persze ha mozgás terén maradok el, akkor mindig megpróbálok beiktatni rövidebb ideig tartó, intenzívebb tornát. Ha egyszer megbotlottam, nagyon nehezen veszem magam rá a folytatásra, főleg a táplálkozásban.

Mivel az ételek részben adottak, ezért van. hogy nehéz megrázni magam és újrakezdeni. Egy botlás után még nehezebb ellenállni a mákostésztának, túróstésztának, spagettinek, stb.
 

 

 +1. Miért kezdtél ebben a témában blogolni? Miért tartod fontosnak?

Talán így kapok a hasonló helyzetben levőktől tippeket és persze én is kész vagyok információt osztai. Persze az egész folyamtot meg szeretném örökíteni!

plavka
Fogyókúrám története
http://egjenazsir.blogspot.com

 

 

Köszönjük plavka, és további sok sikert kívánunk! 


Kedves Olvasó, Neked mi a véleményed? 

Mostantól egyébként Polli blogjának elérhetőségét (http://egjenazsir.blogspot.com)  a jobb oldalon, az "Így csinálják ők" dobozban megtalálod

Jó olvasgatást, jó kommentelést!

<<<< Interjú pollival

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csodano.blog.hu/api/trackback/id/tr981304154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása