aug
10

Van öt blog! 

  • Öt olyan blog, amit szívvel-lélekkel tudok ajánlani mindenkinek, aki fogyókúrázik!
     
     
  • Öt olyan blog, amit nem fitnesz edzők, nem sztárok, vagyis nem olyanok írnak, akiknek munkaköri kötelesség a fogyás, mert átlagos, egyszerű Nők, Lányok, Anyák, Barátnők. 
     
  • Öt olyan blog, amit jó olvasgatni  nehéz napokon, mert láthatod, hogy más is kezdte valahol, voltak gondjai, nehézségei, küzdelmei, és valahogy mindig alakult.
     
  • Öt olyan blog, ahol átélheted előre, hogy milyen lesz, amikor sikereket érsz el, és együtt tudsz örülni ennek.

 

Öten, öt bloggal:

Moroandi -  http://fittmami.blog.hu
Polli - http://polli-n.freeblog.hu
plavka - http://egjenazsir.blogspot.com
Anamaya - http://anamaya-atvaltozasa.blogspot.com
keriann - http://greentealemon.blogspot.com
 

A következő öt napban velük fogunk megismerkedni egy-egy interjú formájában. 

Tarts velünk Te is ebben kis öt napos kitekintésben! Erre a legjobb mód, ha feliratkozol az RSS csatornánkra, de ha minden nap idelátogatsz, akkor se fogsz csalódni! ;)

 


Az első interjúalanyunk Moroandi, aki anyaként, két kicsi lánnyal küzd a kilók ellen. Csodalom az eltökéltségéért, mert nem egyszerű úgy legyőzni önmagunkat, ha közben a saját családunk is keresztbe tesz. Puszta jószándékból, és értetlenségből. 

 

1. Kérlek mesélj magadról néhány szóban! Milyen élethelyzetből vágtál bele a fogyókúrába?
 

38 éves vagyok, 2 gyermek édesanyja, a nagyobb lányom 7 éves lesz, a kisebb most múlt 1 éves.

Az első terhesség alatt híztam 14 kilót, és még a szoptatás alatt is ráhíztam 2 kilót. Ebből aztán sikerült leadnom 8 kilót, a második terhességet 62 kilóval indítottam és 71 kilóval fejeztem be.

Magas volt a vércukor szintem, figyelni kellett a szénhidrát bevitelre. 67 kilóval kezdtem el diétázni, akkor indítottam a blogot is. Az ok: szeretnék 55 kilóra visszafogyni, mert azzal a súllyal éreztem magamat jól.

Még 10 kiló van hátra. A családom nem veszi igazán komolyan, sértődés van, ha nem eszek az ilyen-olyan ebédből, ha meg eszek, akkor másnap megkapom, hogy nem vagyok elég kitartó. Köszi.

2. Milyen táplálkozási módszer(eke)t választottál? 
 

Próbáltam 90 napos-t, kb. 1 hónap után abbahagytam, ha jól emlékszem a víz nap előtt, ez idő alatt szinte semmit nem fogytam, és állandó para volt, hogy ma éppen mit ehetek.

Aztán Norbi update-tel igyekeztem az első szülésem után fogyni, meg Réka DVD-re tornáztam, így sikerült is 8 kilót leadnom, bár Rékát Alexandrára cseréltem.

A 90 napos-t a barátnőm ajánlotta. 6 évvel ezelőtt Norbi folyt a csapból is, nem volt nehéz rátalálni.

 

3. Milyen mozgásformát választottál a fogyókúrádhoz? 

 

Mindig itthon tornáztam valamilyen DVD-re, Rubint Réka, Alexandra, Norbi, Fit-ball tréning Antal Miklóssal. Réka számomra követhetetlen volt, Alexandra nagyon jó, bár odáig soha nem jutottam, hogy elejétől a végéig az összes gyakorlatot meg tudnám csinálni. A Fit-Ball tréningnek meg a minősége volt katasztrófa.

Jelenleg a pilates mellet döntöttem, Simonfi Ági igazán remek oktató, nagyon tetszik a kezdőknek és középhaladóknak összeállított program, végig is tudom tornázni, és mégis érzem másnap az izmaimon, hogy meg lettek dolgoztatva.

4. Mi a fő célod, és a motivációd? Ezt milyen módszerrel támogatod?

A végső cél az 55 kg, és a hűtőre ki is raktam egy ilyen képet magamról

Mivel nem haladok olyan jól, mint ahogy elterveztem, orvos barátnőm adott múlt szombaton kezembe egy komplett életmódváltásra szoktató programot.

Egy kicsit bonyolultnak tűnik, de még egyszer-kétszer átolvasom, és menni fog. A család nem igazán érti, miért fogyókúrázom, a férjem egyenesen kijelentette, hogy 2 gyerek szülése után nem is lesz kisebb a hasam a mostaninál.

5.  Voltál már mélyponton? Mi okozta, és hogyan sikerült túllépned rajta?
 

Én a terhességek alatt híztam meg, de amit után lefogytam, azt tartani is tudtam. Most egy kicsit nehezebben, lassabban megy, de ettől még nem adom fel. Legfeljebb nem 3 hónapig tart, hanem 6 hónapig. Ezzel az új életmódváltásra szoktató programmal könnyű lesz a kívánt testsúlyt is megtartani.


+1. Miért kezdtél ebben a témában blogolni? Miért tartod fontosnak?
 

Azért írom a blogot, mert talán a saját tapasztalataimmal tudok segíteni a hozzám hasonló cipőben járó édesanyáknak.

Üdv, Moroandi 

http://fittmami.blog.hu

 

Köszönjük Moroandi, és további sok sikert kívánunk! 


Kedves Olvasó, Neked mi a véleményed? 

Mostantól egyébként Moroandi blogjának elérhetőségét ( http://fittmami.blog.hu ) a jobb oldalon, az "Így csinálják ők" dobozban megtalálod

Jó olvasgatást, jó kommentelést!

A bejegyzés trackback címe:

https://csodano.blog.hu/api/trackback/id/tr321300057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása