okt
4

Átalakulás!

| Szerző: Zsú - Csodanő.hu | 12:20 am

Huhh..

Hát megmondom őszintén nem hittem volna, hogy ez a bejegyzés ma megszületik. Régóta tervezem, hogy egy vidámabb, lendületesebb arculatot kapjon a blog. De eddig kerestem az igazit. Az egész igazából úgy kezdődött, hogy öt órával ezelőtt fogtam egy blogsablont, és átállítottam a hátterét ugyanolyan narancssárgára, mint amilyen a Csodanő Online Fitneszteremé.

Csak úgy. Kíváncsiságból. Hogy lássam, milyen, amikor minden azt sugallja: Összetartozunk. A Motivációs Blog, és az Online Fitneszterem, mint két nővér... ;)

Csakhogy ez egy lila-szürke sablon volt eredetileg, tehát szépen elkezdtem átállítgatni a színeket narancssárgára. És a végén... Hát kész lett. 

Még mindig elég hihetetlen számomra, de szeretném Veletek megosztani az örömömet, drága vendégeim, és olvasóim! Mostantól így néz ki a mi motivációs blogunk! Remélem nektek is tetszik! 

Észrevételeket szeretettel várok, ha hibát láttok, mindenképpen szóljatok!!!

És élvezzétek a dinamikát, amit a színek sugároznak. Még több erő. Még több lendület. Tőlem, nektek, szeretettel!!

Schillinger Zsú - Csodanő

A bejegyzés trackback címe:

https://csodano.blog.hu/api/trackback/id/tr451426031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása