okt
14

Sweet prince


Tudom, nem tartozik közvetlenül a témához. De mivel sok anyuka olvassa ezt a blogot, szerettem volna veletek megosztani ezt a gyönyörű altatódalt, amit az én egyik kedvenc énekesem énekel a kisfiának...

Nem merem feltenni az MP3 lejátszómra, mert igazi elérzékenyülős szám. Legalábbis nekem nagyon. Neked tetszik? Milyen érzéseket kelt benned? 

Én csöndben maradok, jöjjön David Jordan, és a Sweet prince! 

(Alatta a szöveg - az én fordításommal.)

 

    

Szöveg:


In his world of innocence
Leaving love 
In his footprints
He can feel the love 
In his fathers arms
Feel the love and care 
That his daddy 
Shares in his arms

Though he's still young 
And far to go
Baby boy 
There's so much 
He has to know
Living in his world 
Of innocence
Leaving love behind 
In his footprints

Chorus:
You're my sweet prince
Lay your head down to sleep
My dear sweet prince 
Close your eyes
You're my sweet prince
Lay your head down on me
Sweet prince 
It will all be fine


Oceans of the deep blue sea
Through your eyes 
I see the reflection of me
I can feel your heart 
Beat with mine
Always be here by my side 
And you'll be fine

(Chorus)

You're my sweet prince
Lay your head down to sleep
Dear sweet prince 
Close you're eyes

Sweet prince
Sweet prince

You'll be alright

Magyarul:

(nem tanulok olyan rég angolul, remélem nem túl ügyetlen.
Ha mégis az, szeretettel várom a javításokat!)  

Az ő áratatlan világában
Szeretetet fakad
a lányomaiból is.
Érzi a szeretetet 
apja karjaiban
Érzi a szeretetet, és a törődést, 
amit apja a karjaival átad neki!

Bár ő még fiatal, 
és messze még, hogy elmenjen,
Kicsi fiú,
Annyi minden van, 
amit még meg kell ismernie!
Élni ebben az ártatlan világban, 
és szeretet hagyni a
lábnyomában

Refrén:

Te vagy az én édes kicsi hercegem,
hajtsd le a fejed!
Édes kicsi hercegem, 
hunyd le a szemed!

Te vagy az én édes kicsi hercegem,
hajtsd le a fejed!
Édes kicsi hercegem, 
minden csodás lesz!

 

A nagy hullámok óceánja 
tündöklik a szemedből.
Látom benned a tükörképem.
Érzem idebenn a szíved,
ahogy az enyémmel dobog.
Legyél mindig mellettem, 
és minden csodás lesz!


Refrén:

Te vagy az én édes kicsi hercegem,
hajtsd le a fejed!
Édes kicsi hercegem, 
hunyd le a szemed

A bejegyzés trackback címe:

https://csodano.blog.hu/api/trackback/id/tr491450696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása