aug
28


Az utolsó utáni, meglepetés interjúalanyunk BombaÉvi, aki bebizonyítja, hogy az apróságok, a kicsi nasik, a néhány kalóriák is sokat számítanak. 

 

1. Kérlek mesélj magadról néhány szóban! Milyen élethelyzetből vágtál bele a fogyókúrába?

Annak a tipikus esete vagyok, aki mindig kövér volt. Általános iskolás korom elején híztam meg, azóta pedig csak ábrándoztam a vékonyságról. Ha tettem is érte valamit, igazából nem hittem el, hogy elérhetem.

Maga az evés is fontosnak tűnt, hiszen sajnos jelentős örömforrássá vált :(
Aztán elkezdtem dolgozni, stresszelni, és ettől elindult lefelé a mérleg nyelve. Nem lettem nagyon vékony, de 64 kg-val már egész jól éreztem magam.

Majd várandós lettem, és pont egy éve megszülettet a tündéri kisfiam. Csak sajnos az itthonlét elég gyilkos módon hatott rám, meg a szoptatás alatt (és után is) nagyon kívántam is az édességet, és a várandósság alatt felszedett kb 5 kg-hoz hipp-hopp felugrott még jó 10.

Hogy most miért hiszek benne, hogy sikerül lefogynom?

Mert megtapasztaltam, hogy lehetek karcsú, lehetek szép. Nekem kellett előbb megváltoznom, mielőtt sikeres, fogyókúrába kezdhettem, aminek az eredménye egy életre szóló karcsúság lesz.  


 

2. Milyen táplálkozási módszer(eke)t választottál?

Próbálkoztam sok dologgal, de a legnagyobb bajom az volt, hogy nem tudtam semmiféle módszert hosszabb ideig betartani. Aztán rájöttem egy fontos dologra. Arra, hogy struccpolitikát folytatok.

Képtelen lettem volna végigevett nap folyamán, vagy akár utána is felírni, hogy miket ettem. Szembesülni azzal, hogy mennyi kajával tömtem tele magam. Ha megkívántam valamit, nagyszerű érv volt, hogy úgyse ettől az egy akármitől hízom meg.

Tehát elgondolkodtam ezen, és úgy döntöttem, hogy megpróbálkozom a sokak által ajánlott 1200-1300 kcal-os diétával, úgy, hogy az adagokat napi kb 5x-i étkezésre osztom fel. De ehhez írni kell ugye, hogy mit eszik az ember. Tehát szembesülök. Látom, hogy ha azt az x kaját még megenném, akkor bizony jócskán meghaladnám a napi limitet.

Már nem dugom a homokba a fejem, hogy áááááá, nem ettől hízom meg. DE! Pont attól!!! És ez a kalóriaszámlálás azért is tetszik, mert így a kedvenc kajáimat is ehetem, édességet is, ha a kalóriaérték tűréshatáron belül marad. Nehezemre esik felírni a pluszkalóriát, ez is motivál, hogy kevesebbet egyek, főleg ha nem is vagyok esetleg annyira éhes.  
 

 

3. Milyen mozgásformát választottál a fogyókúrádhoz? 

Khm.... Hááát izéé.... A mozgás nálam eléggé kampányszerűen működik.

Egy, vagy két hétig akár heti 6 napon tornázok, aztán meg hónapokig semmi. De most tényleg nem nagyon van időm rá. Komoly vizsgára készülök, ami minden időmet felemészti, ami marad a gyerekezés, háztartási munkák után. Ez most télleg egy speciális helyzet, de ha túl leszek a vizsgán (szeptember végén), becsszóóóóóóó ezen változtatok!!!!

 

4. Mi a fő célod, és a motivációd? Ezt milyen módszerrel támogatod?

Én az 58 kg-t tűztem ki célul, mert bár az eredeti célom 60 kg volt, egy internetes felmérés az 58 kg-t adta ki ideálisnak. Hát legyen, álmodni szabad :))))

És persze az álmokat megvalósítani, ez most erről szól!!!
Diagramot is csináltam, a blogom fejrészébe beillesztve látható. A környezetemből egyszerre senki és mindenki a motivációm.

Saját magam miatt akarok lefogyni, mert egyszerűen a közel 80 kg-os nő nem én vagyok. Minthogy én nem vagyok rövid hajú, mert én úgy vagyok önmagam, ha legalább a vállamig ér a hajam. És ha kényelmesen érzem magam a bőrömben, felállni nem okoz problémát, nem izzadok nyáron, húzhatok szoknyát (mert nem dörzsölődnek fájdalmasan a combjaim).

A fő célom az, hogy önmagam lehessek, mert így fogom nőnek érezni magam úgy istenigazából.  


5.  Voltál már mélyponton? Mi okozta, és hogyan sikerült túllépned rajta?

Erről elég nehéz írnom, megvallanom. Voltam mélyponton, hogyne lettem volna, szinte egy mélypont volt az életem, amíg végre először le nem fogytam. De az is a stressz miatt volt, tehát azért az se volt a csúcspont. Sajnos eléggé az evésbe menekültem bármilyen probléma elől, és nagyon magamra maradtam. Egy ördögi kör lett minden, aminek hízás lett az eredménye, illetve az esetlegesen lefogyott kilók visszaszedése. 

De most úgy érzem, hogy ez elmúlt. A túlsúlyt leszámítva jól érzem magam, a férjem és a gyermekem csodálatosak, ja és a férjem segít is a kalóriaszámlálásban (excel táblázat, napi bontás, heti bontás, ilyen grafikon, olyan grafikon), meg a tudat, hogy ő bármilyennek elfogad. És a legfontosabb, a hitem magamban, hogy képes vagyok megvalósítani azt, amire vágyom.

 

BombaÉvi

CsodásFogyás
csodasfogyas.blog.hu

 

Köszönjük BombaÉvi, és további sok sikert kívánunk álmaid megvalósításához! 


Kedves Olvasó, Neked mi a véleményed? 

Mostantól egyébként keriann blogjának elérhetőségét (csodasfogyas.blog.hu)   a jobb oldalon, az "Így csinálják ők" dobozban megtalálod

Jó olvasgatást, jó kommentelést!

<<<Interjú keriannal

A bejegyzés trackback címe:

https://csodano.blog.hu/api/trackback/id/tr441338399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bömm 2009.12.27. 09:55:13

Nekem is hasonló a problémám, de szeretném tudni hogy a csudába lehet meghatározni pl : a húsleves kalóriáját,vagy hol lehet utána nézni, hogy magyaros kajáknak-egyszerű kajáknak mennyi a kalóriája!
süti beállítások módosítása